Nem ok

2017.11.15. 14:45

Jaj, olyan nehéz így, hogy ilyen nagyon ritkán jutok el erre a tájékának az internetnek, mert egy csomó, később hasznos okfejtéstől szabadítom/fosztom meg magam.

Rengeteg minden jár a fejemben, annyira sok minden történik, amikbe napi szinten tudnék beledögleni, hogy azt csak nem szabadna leíratlanul hagyni az enyészet számára.

Nyilván nem titok, nyolc hónapja ismét szingli pasikánt próbálom megtalálni azt, ami/aki valaha voltam. Nyilván nem titok, hogy nem akarom. Nyilván nem titok, hogy nem megy. Nyilván kurvára fáj. Nyilván kurvára az közös életet, élményeket, a sok nevetést, az iránta érzett rajongó szerelmet, akarom. Nyilván, hogy a fagyi visszanyal. Nyilván Ő ezt pont leszarja. Nyilván én ebbe beledöglök.

Szóval a sportba, az olvasásba, a mind inkább perifáriára szorultságba menekülök.

Ráadásul "kurva" Liza - a teknős, aki pedagógia szempontok miatt is lett rám bízva - épp most szarik rám és alussza a téli álmát. Vagy nagy ritkán életjelet adva, összefossa a komplett lakást, majd végigtrappolva a saját piszkába, még Ő is elbánik velem, szarba sem vesz :)

Hát, ezek vannak mostanában.

Meg olvasok is, elég sokat. hol jókat, hol szarabbakat. Ami rám sosem volt jellemző, ha egy-egy könyv megtetszik (Mindig, mindig, Túl szép, 13 okom volt, Mikor ezt olvasod már nem leszek, stb) azt szinte falom. A múlt héten vasárnap nekiálltam egy könyvnek, aztán szerdán vége is volt. Hajnali egykor azon kaptam magam, hogy még mindig nem tudom letenni. Ezek a young adult féle könyvek tetszenek mostanában, mintha kib***ott, útkereső tini lennék, vagy mi a bánat. Pedig 1/2 lábbal tuti a sírban vagyok, a másik felét meg lassan kitaposom, amilyen önpusztító módon élek manapság. Pedig régen nem így ment ez. Akkor is megviselt a dolog, de néhány hét, 1-2 hónap után leráztam magamról a dolgot, aztán mentem tovább. Ebbe meg lehet, hogy tényleg beledöglök.

Nah, szóval egy utálatos, önsajnáló, régi életet visszavágyó, pöcs lettem. Szörnyű. Talán tényleg jobb, ha nem is írok. Ebben a remek periódusban, és hangulatban :)

visz' lát

A bejegyzés trackback címe:

https://motki.blog.hu/api/trackback/id/tr8513278367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása