Az új menekülés

2017.11.17. 15:46

Van aki a kajába, más az öngyilkolászásba, és a sportba menekülök, a történtek és a szakítással való szembeszülés elől.

A fallabda partnerem kérdezte, nem tennék e még egy próbát a spinning világába. Néhány éve egyszer elmentem egy edzésre, de rettentő volt. Pedig akkor edzésben voltam, de a hely, a társaság, borzalom volt, alig vártam, hogy vége legyen az órának, aztán a terem közelébe se kelljen többet mennem. Ezért aztán némi fenntartással, de igent mondat, és milyen jól tettem.

Persze a múlt héten a belem kilógott, és akkor is csak ülve tudtam az órát végigszenvedni. Eléggé edzésben vagyok a futás, fallabda miatt, de konkrétan azt hittem agyvérzést kapok, vagy a tüdőm és belem egyszerre fogok kiköpni. Annyira elfáradtam, hogy még azt is elfelejtettem, hogy mennyire szarul vagyok amúgy, minden értelemben.

A héten aztán megint sikerült kiütnöm magam elég rendesen, ami a fizikai és lelki dolgokat illeti. a Melóm egy fos, az életem egy szar, hát mi kell még nekem? Persze, hogy a spinning. Az óra előtt kb. 1/2 órával még le akartam mondani, de aztán szerencsére nem tettem, erőt vettem magamon, és ez alkalommal egészen jól ment, már többet álltam ki és csináltam a többiekkel a gyakorlatokat, mint első alkalommal. Sőt most izomlázam sincs, egészen jól éreztem magam után, szinte kimosta az agyamból a sok mocskot, kedvem lett volna egy újabb órához. A társaság remek, a tanár, az egy álom. igazán inspiráló, és nem csak azért mert simán lehetne az én Olivérem, hanem amúgy is, laza, magyaráz, nem a beled akarja kihajtani, csak szimplán élvezi, hogy x emberrel együtt sportolhat, és megdolgoztathatja az izmait. jó ez a spinning, remélem hosszútávú lesz a barátságunk.

visz' lát

A bejegyzés trackback címe:

https://motki.blog.hu/api/trackback/id/tr7913293795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása