majdnem 7köznap

2012.03.24. 15:34

nem volt szerintem még ilyen, hogy én egy ilyen "ál" munkanapon dolgozzak, elvégre az elmúlt 7,5 évben gyakorlatilag ezek voltak azok a napok, amikre szabadságot lehetett ráhúzni, de bejönni nem szoktam.

nah, ma ez nem így volt. meg is lett az eredménye :)

 

történt, hogy kisfüleki  botit nem tudta hova tenni, így aztán itt landolt az irodában. nos, béla ennek roppant mód örült, meg is erőszakította boti tűzoltós játékát, míg botka mesét nézett csucska gépén.

 

aztán botka csatlakozott és már iparilag ment a tűzoltó autó szírénáztatása és béla jól szórakozott továbbra is

 

majd előkerült a szekrény mélyéről a 2 éve karácsonyra a grafikusunktól, pétertől kapott marketing össznépi kalózos legó, amit hát botka és béla lázasan elkezdtek összeilleszteni. közben kriszta is befutott, hát csak nem hagyhatta, hogy a fiúk ketten dolgozzanak a mesterművön. a bal alsó sarokban ivett, a mi szépséges recepciósunk látható, aki botka hangjára nézett be hozzánk, és gondolta ha már itt van, kicsit besegít ő is :) fent középen egy kicsi szelet látható kisfülekiből is, aki épp próbálja teleplakátolni a vidéket valami tévével

 

alig 2-3 óra alatt el is készült a nagy mű. az alkotó a háttérben épp szomját oltja. reméljük, hogy nem rummal :)

kicsit azért én is segítettem az építkezésben, a kis kék ladikot pl. én faragtam, teljesen egyedül, noh, meg a fotós is én voltam.

world press, vigyázat jövök ;)

 

szóval mi így építettük ma a hazát, vagy inkább a legót XD

A bejegyzés trackback címe:

https://motki.blog.hu/api/trackback/id/tr384337163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása