Mennyi időnk van?

2014.06.30. 13:07

a helyzet, hogy végeztem ezzel a könyvvel is.

aki engem kicsit is ismer, az tudja jól, hogy nem vagyok egy happy end hajszoló pasi. noh, de kérem, ez azért már nálam is kivágta a biztosítékot. jó értem én, hogy nincs és nem is lehet totális boldogság, a magunk fajta korcsoknak. meg ok, hogy én vágytam, mindig arra, hogy rajtam kívül, más is írjon már egyszer valami olyat, amiben nem a rózsaszín köd és a romana sorozatokból ismert, csöpögős, danielle steel magasságokba röptető feeling és szerelem a meghatározó végszó, de azért mégiscsak bassza meg. mi a fenéért nem lehetett azt csinálni, hogy nem megy el, nem hagyja ott? és különben is, ha már otthagyja, akkor miért nem hagyja ott azért, mert nem vállalja, hogy korcs? vagy miért nem képes vállalni, hogy korcs, ha már egyszer tudja jól, hogy korcs? miért egyszerűbb elmenni, elmenekülni?

ugyanakkor látom a párhuzamot is. mondjuk mindkét oldalban látom, tehát nem tudok egyértelműen B, vagy N lenni. azt tudom, hogy mit, hol hibáztak ők. azt tudom, hogy én nem így fejeztem volna be. azt is tudom, hogy az élet szar, hogy nem lehet a végtelenségig várni, és váratni. de akkor is...

amúgy meg nem szeretem az ilyen idősíkokban rohangáló, fejet és koncentrációt követelő regényeket, mert én nem tudok egy könyvet egy seggel végigolvasni, nekem erre nincs időm, még akkor sem, ha falnám az ilyen, vagy hasonló könyveket. be kell osztani, vigyázni kell rá, mert olyan kevés az ilyen ragyogó alkalom, és lássuk be választék sem nagyon van. tehát óvatosan kell kanalazni.

amúgy meg tetszett a könyv. közben tök sokat gondoltam arra, hogy ez akár az én eddigi kapcsolataim, társaim, és gondolataim lenyomata is lehetne. de aztán a vége, az valahogy mégis arcul csapott. vagy csak félek, hogy ez lesz tényleg az én sorsom is? tényleg a magány, a társtalanság, az időről, időre mellénk vágódó, hosszabb rövidebb ideig tanyázó partnerek sora kell, hogy legyen az életünk? nem tudom. azért remélem, hogy nem. egyre jobban remélem, és vágyom, hogy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://motki.blog.hu/api/trackback/id/tr746457261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása